Обов’язки:
• пошук нових клієнтів та розширення існуючої клієнтської бази;
• Супровід існуючих клієнтів;
• Організація і проведення попередніх переговорів з клієнтами;
• Розрахунок взаємовигідних тарифів, постановка задач логісту направлення;
• Підготовка комерційних пропозицій;
• Підготовка всієї необхідної документіції;
• Контроль документообороту;
• Контроль за дебіторською заборгованістю
• Регулярна звітність.
Вимоги:
• ч/ж до 45 років;
• досвід роботи в продажах;
• вища освіта;
• логічне мислення
• аналітичний склад розуму, цілеспрямованість, енергійність, наполегливість, вміння переконувати;
• здатність наполегливо вести переговори, відмінне знання комп’ютера, інтелігентність.
• Знання англійської мови буде перевагою, але не обов’язково.
Професійні навики: Excel, Word, Microsoft office, бажано але не обов’язково: досвід роботи в CRM- системі, знання логістичних процесів.
Наші переваги:
• Навчання
• вигідна фінансова система мотивації;
• перспектива зростання;
• творча команда однодумців;
• офіційне оформлення;
• спільні корпоративи, виїзди, спортивні змагання;
• індивідуальний підхід до кожного співробітника;
• тренінги, лекції;
• дружній колектив;
• взаємодопомога співробітників та керівництва.
Графік роботи:
Пн-пт 9:00−18:00